Velj Regionsläger 2024

27 februari, 2024 av Peter Gustafsson

Regionsläger 28/7 – 3/8 2024

Regionsläger 2024 är ett samarbete mellan direktanslutna scoutdistrikt i region väst. Distrikten har som tradition att genomföra gemensamma läger när det är lämpligt i distriktens lägercykler. Lägret är för medlemmar i Halland, Göteborg, Skaraborg, Västgöta Södra samt Västbodal scoutdistrikt. I mån av plats välkomnar vi även kårer från andra distrikt, samverkansorganisationer samt internationella deltagare.

28 juli till 3 augusti samlas ca 3500 glada scouter på Kragenäs lägerängar i Tanumshede för att tillsammans skapa ett härligt läger.

Anmälningstiden har gått ut, men om du önskar efteranmäla dig till lägret kontakta respektive avdelningsledare.

Lägret söker även efter funktionärer så om du som förälder skulle vilja åka med på läger för att se och uppleva lägerliv kan man med fördel anmäla sig som funktionär.

Lägerbrev

lagerbrev-1